شماره تماس : 09170163430

ارز دیجیتال بیتکا

ارز دیجیتال بیتکا

ارز دیجیتال به مشاغلی گفته می شود که حق قانونی مبادله ارز با ارز دیگر با مشتریان خود را داشته باشد. مبادله ارز پول فیزیکی (سکه و اسکناس کاغذی) معمولاً از طریق پیشخوان در یک ایستگاه فروشنده انجام می شود. مشاغل صرافی ای که چنین معاملاتی را انجام می دهند را می توان به اشکال و مکانهای مختلفی یافت. این ممکن است یک تجارت مستقل و کوچک باشد که از یک دفتر واحد فعالیت می کند ، یا ممکن است یک زنجیره بزرگتر از غرفه های خدمات صرافی کوچک در فرودگاه ها باشد ، یا ممکن است یک بانک بزرگ بین المللی باشد که در ایستگاه های فروش خود خدمات مبادله و خرید ارز دیجیتال ارائه می دهد. در مقیاس بزرگتر ، این به عنوان بازگشت به کشور شناخته می شود.

خدمات صرافی را می توان از طریق مشاغلی که این خدمات را بصورت آنلاین ارائه می دهند نیز پیدا کرد. این ممکن است به عنوان بخشی از خدمات ارائه شده توسط یک بانک ، کارگزار فارکس یا سایر موسسات مالی ارائه شود. تجارت بورس ارز از خدمات خود یا از طریق تنظیم نرخ ارز یا شارژ هزینه یا هر دو سود می برد.

همچنین به عنوان بازار ارز و دفتر تغییر نامیده می شود.

 

رمزارزهای دیجیتال چگونه کار می‌کنند؟


مشاغل صرافی در فروشگاه های کوچک یا بانک های بزرگ فعالیت می کنند تا یک ارز را با ارز دیگری مانند بیتک کوین مبادله کنند.
مبادله ارز گاهی می تواند با کارآیی آنلاین انجام شود.
هزینه های مبادله ارز آنقدر متفاوت است که ممکن است هزینه کارت اعتباری کمتر از کارمزدی باشد که از طریق نرخ ارز تعدیل شده پرداخت می شود.

برای مشاهده قیمت لحظه ای بیت کوین به سایت بیتکا مراحعه کنید.
 

ارز دیجیتال چگونه کار می کند

مشاغل صرافی ، چه به صورت فیزیکی و چه به صورت آنلاین ، با انجام معاملات خرید و فروش به شما امکان می دهند ارز یک کشور را با کشور دیگر مبادله کنید. به عنوان مثال ، اگر دلار آمریکا دارید و می خواهید آنها را با دلار استرالیا عوض کنید ، دلار آمریکا (یا کارت بانکی) خود را به فروشگاه صرافی می آورید و دلار استرالیا را با آنها خریداری می کنید. مبلغی که می توانید خریداری کنید بستگی به نرخ لحظه ای بین المللی دارد ، که اساساً یک مقدار تغییر روزانه است که توسط شبکه ای از بانک ها که ارز معامله می کنند تعیین می شود.

فروشگاه صرافی برای اطمینان از سودآوری در معامله ، نرخ را با درصد مشخصی تغییر می دهد. به عنوان مثال ، فرض کنید نرخ لحظه ای مبادله دلار آمریکا به دلار استرالیا به عنوان 1.2500 برای روز درج شده باشد. این بدان معناست که برای هر دلار آمریکا اگر می توانید با نرخ ارز معامله کنید ، می توانید 1.25 دلار استرالیا خریداری کنید. اما فروشگاه صرافی ممکن است این نرخ را به 1.20 تغییر دهد ، به این معنی که شما می توانید 1.20 دلار استرالیا را با 1 دلار خریداری کنید. با این تغییر نرخ فرضی ، هزینه آنها 5 دلار در دلار خواهد بود.

از آنجا که معامله با نرخ لحظه ای انجام نمی شود و بسته به سودی که بورس می خواهد بدست آورد ، ممکن است مصرف کنندگان دریافت کنند که پرداخت خودپرداز یا کارت اعتباری در مقصد خارجی هزینه کمتری دارد ، نه اینکه از خدمات صرافی زودتر استفاده کنند زمان. به مسافران توصیه می شود میزان پولی را که برای یک سفر صرف می کنند تخمین بزنند و مبالغ پس انداز شده از طریق معاملات معمولی را با یکدیگر مقایسه کنند.

فرودگاه ها مکان مشترکی برای مبادلات ارزی است که در آن مسافران ارز مقصد سفر خود را خریداری می کنند و یا پول اضافی را پس از بازگشت به ارز محلی خود مبادله می کنند. از آنجا که فرودگاه ها به عنوان آخرین بندر تماس شناخته می شوند ، به طور کلی نرخ ها در مبادلات فرودگاه گران تر از نرخ های یک بانک در شهر عزیمت خواهد بود.

بدون داشتن پول نقد در حال رایج شدن است زیرا برخی از بانکها کارتهایی را ارائه می دهند که می توانند چندین ارز را با کارمزد کم یا بدون کارمزد روی آنها بارگیری کنند. بعلاوه ، دستگاههای خودپرداز دریایی برای افرادی که با یک بانک جهانی کار می کنند گزینه مناسبی است. به عنوان مثال ، دستگاه های خودپرداز HSBC در نیویورک ، لندن و بیشتر شهرهای بزرگ آسیا رواج دارند.

نکته: هنگام مسافرت به خارج از کشور خود ، هزینه های خاص کشور را تماشا کنید. به عنوان مثال ، مسافران آمریکایی به کوبا احتمالاً سودآوری دارند که دلار آمریکا را به یورو یا دلار کانادا مبادله کنند ، زیرا کوبا از گردشگران خرید پزوی قابل تبدیل کوبا (CUC) با دلار آمریکا 10 درصد مالیات می گیرد.

 

صرافی بیتکا چگونه کار می کند؟

مراحل خرید و فروش به این شرح است:
– فروشنده پس از ثبت نام و احراز هویت، پیشنهاد فروش خود را ثبت می کند.
– افرادی که قصد خرید دارند پس از ثبت نام و احراز هویت می توانند از بین پیشنهادات فروش، پیشنهاد مورد نظر خود را انتخاب کرده و درخواست خرید ثبت کنند.
– در این مرحله پس از تائید فروشنده، خریدار مبلغ ریالی معامله را به حساب بیتکا واریز می کند.
– پس از واریز وجه، فروشنده ارز مجازی را به والت خریدار انتقال داده و لینک تراکنش را ثبت می کند.
– پس از تائید انتقال ارز دیجیتال، مبلغ ریالی به حساب فروشنده واریز می گردد

 

هزینه استفاده از بیتکا چقدر است؟

بابت هر معامله موفق ۰.۵٪ (نیم درصد) از هر یک از طرفین معامله به عنوان کارمزد کسر می گردد.