شماره تماس : 09170163430

آیا برای بهتر صحبت کردن زبان انگلیسی لازم است به دکتر مراجعه کنید؟

آیا برای بهتر صحبت کردن زبان انگلیسی لازم است به دکتر مراجعه کنید؟

آیا برای بهتر صحبت کردن انگلیسی لازم است به دکتر مراجعه کنید؟

اصطلاح انگلیسی زبان بسته کسی را توصیف می کند که لال است. این اصطلاح که در اصل توسط شکسپیر ابداع شد ، امروزه نیز به طور معمول مورد استفاده قرار می گیرد. دلایل زیادی وجود دارد که مردم گاهی اوقات زبان بسته می شوند و انگلیسی زبان بودن یا دانشجوی انگلیسی بودن هیچ ارتباطی با آن ندارد. خجالت ، عصبی بودن ، تعجب یا فقط خجالتی بودن قدیمی برخی از دلایل روانی احساس گره خوردن زبان است.

 

 

معنای بسیار کمتر شناخته شده زبان بسته وضعیت جسمی را توصیف می کند. افرادی که از نظر جسمی به زبان بسته هستند ، زبانی بیش از حد معمول با کف دهان متصل هستند. در موارد بسیار نادر ، این می تواند مشکلاتی از جمله موانع گفتاری ایجاد کند که برای اصلاح نیاز به جراحی دارد.

 

بنابراین ، آیا برای صحبت بهتر انگلیسی باید به پزشک مراجعه کنید؟ گروه کوچکی از مردم کره اینگونه فکر می کنند. آنها معتقدند که کودکان کره ای به طور طبیعی زبان کوتاه تری نسبت به آمریکایی ها دارند که این امر آنها را از تلفظ صحیح اصوات انگلیسی باز می دارد. برخی از والدین چنان نگران هستند که فرزندانشان انگلیسی صحیح صحبت نکنند تا جایی که آنها را برای انجام عمل جراحی بر روی زبان خود به دکتر می آورند. به این عمل ها frenectomies گفته می شود. در حین عمل جراحی فرنکتومی ، پزشکان بافت زیر زبان را برش می دهند. این امر باعث می شود تا زبان انعطاف پذیرتر شود و توانایی تلفظ بهتر اصوات انگلیسی را داشته باشد.

 

بسیاری از ایده های نادرست در مورد چگونگی یادگیری انگلیسی وجود دارد ، اما این یکی کیک را می گیرد. به گفته دکتر یونگ دو کوانگ ، این جراحی ها به ندرت ضروری هستند. وی گفت: "شما ده برابر بیشتر از والدینی که می خواهند این عمل را انجام دهند ، در مقایسه با کودکانی که واقعاً به آن نیاز دارند ، بدست می آورید." اگر کره ای ها در زبان خود واقعا مشکل داشتند ، کره ای های متولد آمریکا نیز در تلفظ انگلیسی خود با مشکل روبرو می شوند. البته این درست نیست بیش از یک میلیون آمریکایی کره ای وجود دارد و تلفظ فرزندان آنها هیچ تفاوتی با زبان انگلیسی زبان بومی دیگر ندارد. درست مثل همه کودکان در سراسر دنیا ، آنها با صحبت کردن زیاد و زیاد گوش دادن زبان را یاد می گیرند. زبان آنها هیچ ارتباطی با آن ندارد.

 

روانپزشک کره ای ، شین یی یین ، دو کودک خردسال را که تحت عمل جراحی بینی قرار گرفته اند ، معالجه کرده است. او والدین هیولایی را مقصر می داند که برای موفقیت فرزندان خود دست به هر کاری می زنند. او می گوید ، "بچه ها ، آنها موهای خود را از دست می دهند ، ناخن های خود را گاز می گیرند ، آنها ترس وحشت دارند. مادران و معلمان برای یادگیری زبان انگلیسی بیش از حد فشار می آورند. "

 

عجیب ، این عملیات غالباً غیرضروری فقط در مورد زبان آموزان انگلیسی انجام نمی شود. در سال 2011 ، یک دانشجوی جوان انگلیسی در دانشگاه که در حال تحصیل کره ای بود ، برای کمک به او در یادگیری زبان کره ای بهتر عمل جراحی کرد!

 

چرا Rapid English؟

در دوره های تخصصی و ترمیک ما شما میتوانید با استفاده از کتاب های تایید شده Oxford و با کمک اساتید مجرب و همچنین با استفاده ازچالش های ترمیک که برای شما زبان اموزان عزیز در نظر گرفته شده در فضایی دوستانه همراه با نوین ترین روش های تدریس خودتان را به چالش بکشید و به راحتی زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

 

چرا  Imperial؟

Imperial انگلستان توانسته است با تلاش های بسیار ارزنده مدارکی را در اختیار فراگیران زبان درکشور های مختلف از جمله ایران قرار دهد که تاییدیه Ofqual (تاییدیه صلاحیت انگلستان) را دارا بوده و علاوه بر آن زبان آموزان محترم میتوانند به وسیله ی کد اعتبار این مدرک بین المللی اعتبار مدرک اخذ شده ی خود را بسنجند.