شماره تماس : 09170163430

نمایندگی تعمیرات بکو

نمایندگی تعمیرات بکو

در نمایندگی تعمیرات بکو در جنوب تهران تنها مهندسین، تعمیرکاران و کارشناسانی مشغول به فعالیت هستند که هم از نظر علمی و هم از نظر عملی در سطح بالای دانش جهانی قرار دارند. در چنین شرایطی بهترین خدمات برای مشتریان ارائه خواهد شد. تنها یک تماس با نمایندگی ما کافی است تا از حمایت متخصصین ما در هر زمان برخوردار شوید.

وجود نمایندگی تعمیرات بکو شمال تهران این شرایط را برای مشتریان وسایل برقی بکو فراهم نموده است که بتوانند از خدمات پس از فروش این محصولات در  تمام مدت استفاده از وسیله برخوردار شوند. بکو به عنوان یکی از برندهای معروف در صنعت تولید انواع وسایل برقی، سعی دارد با تاسیس انواع نمایندگی در شهرهای مختلف ایران، از تولیدات و در نتیجه محصولات خود حمایت کند.

در صورتی که به تعمیر  ماشین لباسشویی بکو نیاز دارید، دو راهکار در پیش روی شما قرار دارد. در ابتدا می توانید به سراغ یک تعمیرکار معمولی بروید. اما گزینه دوم، رفتن به سراغ نمایندگی تعمیرات بکو است. در این نمایندگی  تعمیرکاران و متخصصینی فعالیت می کنند که نه تنها از نظر علمی و عملی به سیستم انواع وسایل برقی تسلط دارند بلکه دوره های آموزشی نمایندگی را برای مهارت بیشتر در زمینه تعمیر انواع وسیله برقی من جمله ماشین لباسشویی طی نموده اند.

منبع : http://bekofixer.ir/