شماره تماس : 09170163430

تعمیر ماکروفر پاناسونیک

تعمیر ماکروفر پاناسونیک

تعمیر ماکروفر پاناسونیک در کرج

 در مورد نمایندگی های تعمیر وسایل برقی یک قانون کلی وجود دارد و این که زمانی این نمایندگی می تواند تعداد شعبه های خود را زیاد کند که بداند در میان افراد اعتبار زیادی پیدا کرده است و در نتیجه در هر استان و در هر منطقه ای که شعبه جدید تاسیس کند، با استقبال مردم مواجه شده و مطمئن می شود که این شعبه با شکست مواجه نمی شود. یکی از این وسایل برقی، ماکروفر است که به هر حال این وسیله ممکن است در مدت زمان استفاده، دچار خرابی و در نتیجه نیاز به تعمیر آن شود. بنابراین آن چه که مسلم است این است که برای این وسیله  نیز باید نمایندگی تعمیر ماکروفر وجود داشته باشد تا در صورتی خرابی، شما بتوانید تعمیر ماکروفر را به نمایندگی های معتبر بسپارید. اما نکته ای که در این زمینه مطرح می شود، انتخاب نوع نمایندگی تعمیر ماکروفر است.

"حدود یک ماه پیش یک نفر با ماکروفر خراب خود به نمایندگی ما مراجعه نمود و به ما گفت که ماکروفر خانه اش چند هفته پیش خراب شده و برای تعمیر، به یک تعمیرکار نشان داده است. تعمیرکار ماکروفر به او می گوید که چند قطعه از ماکروفر باید تعویض گردد و در نتیجه پس از 2 روز، ماکروفر را تحویل می دهد. صاحب ماکروفر تعریف می کرد که تنها یک هفته از تعمیر ماکروفر گذشته بود که مجددا خراب شد ولی این بار شرایط بدتر از قبل شده و ماکروفر صداهای ناهنجاری می داد.

تا این که این فرد توسط یکی از دوستانش، با نمایندگی تعمیرات ماکروفر پاناسونیک آشنا شده و به سراغ ما آمد. جالب این بود که به محض معاینه ماکروفر توسط تیم متخصص ما، متوجه شدیم که عیب ایجاد شده به دلیل نامرغوب بودن قطعاتی است که تعمیرکار قبلی در آن استفاده نموده است و وقتی تیم تخصصی ما دلیل خرابی را به صاحب ماکروفر گفتند، بسیار عصبانی و ناراحت شد و جالب این که حتی برای اعتماد به ما برای تعویض مجدد این قطعات شک کرد چون متاسفانه یکبار ضربه خورده بود.  ولی تعمیرکاران متخصص ما با معرفی قطعات اصل که در نمایندگی موجود بود و همچنین با بیان این موضوع که نمایندگی تعویض قطعات ماکروفر پاناسونیک دارای خدمات پس از اعمال تعمیرات است توانستند اعتماد فرد را جلب نموده و خدا رو شکر پس از چند ماه این فرد با تماس با نمایندگی ما، ضمن تشکر بسیار، به ما اطلاع داد که مشکل دیگری برای ماکروفرش پیش نیامده است."

تعمیرات تخصصی ماکروفر پاناسونیک

در دنیای امروز که به دلیل مشغله زیاد افراد و به ویژه شاغل بودن خانم ها، زمان کمی برای اداره امور خانه وجود دارد، ماکروفر یکی از وسایل پر کاربرد در منازل است که می توان در زمان کمتری عمل طبخ و یا گرم نمودن غذا را انجام دهد و لذا استفاده از ان زیاد است. در نتیجه این امکان وجود دارد که در طول زمانی که از این وسیله استفاده می کنید، ماکروفر خراب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد که این مشکل به دو دلیل رخ می دهد:

1-    خرید برند نامناسب ماکروفر که منجر به کوتاه شدن عمر این وسیله در زمان استفاده از آن می شود.

2-    استفاده نادرست از ماکروفر که اگر حتی از بهترین برند هم استفاده کنید باز هم در صورت سهل انگاری در استفاده از آن، منجر به خرابی ماکروفر خواهید شد.

منبع : http://panasonicrepair.ir/