شماره تماس : 09170163430

نمایندگی تعمیرات ایندزیت

نمایندگی تعمیرات ایندزیت

در صورت نیاز به تعمیر وسیله برقی ایندزیت با نمایندگی تعمیرات ایندزیت شرق تهران تماس گرفته و با خیال آسوده وسیله خود را همانند روز اول سالم تحویل بگیرید. با توجه به وسعت استان تهران، لازم است نمایندگی ما در مناطق مختلف دارای چندین شعبه باشد تا مشتریان به خوبی از خدمات پس از فروش بهره مند شوند. ما شرایط استاندارد را برای تعمیر تمامی وسایل برقی ایندزیت تحت نظر متخصصین فراهم خواهیم نمود.

گروهی از مشتریان برند ساکن غرب تهران می توانند تحت حمایت نمایندگی تعمیرات ایندزیت غرب تهران از خدمات پس از فروش وسیله برقی خود بهره مند شوند. از آنجایی که کیفیت این خدمات تعیین کننده طول عمر و کارایی دستگاه خواهد بود، کارشناسان و متخصصین فعال در نمایندگی ما همگی از افراد ماهر و باتجربه بوده و به بهترین شکل ممکن از مشتریان حمایت می کنند.

نمایندگی تعمیرات ایندزیت مرکز تهران به عنوان یک مرکز معتبر برای تعمیر انواع وسایل برقی ایندزیت معرفی شده است. این برند به منظور حمایت از مشتریان خود بعد از فروش کالا، نمایندگی هایی را در شهرهای مختلف ایران تاسیس نموده است تا مردم بتوانند در شرایط استاندارد از خدمات پس از فروش بهره مند شوند. نمایندگی ما به صورت تلفنی پذیرش درخواست مشتری را انجام داده و امور کار را پیگیری خواهد کرد.

منبع : http://indesitfixer.ir/