شماره تماس : 09170163430

انواع نژادهای گربه های خانگی و رفتارهای منحصر به فرد هر نژاد

انواع نژادهای گربه های خانگی و رفتارهای منحصر به فرد هر نژاد

انواع نژادهای گربه های خانگی و رفتارهای منحصر به فرد هر نژاد

هنگامی که انسان‌ها گربه‌ها را به عنوان حیوان خانگی انتخاب می‌کنند، ممکن است ترجیح دهند نژاد خاصی را انتخاب کنند. برای انتخاب کردن نژاد گربه، قطعا بهتر است که درباره خصوصیات رفتاری هر نژادی، اطلاعات کافی بدست بیاورید و سپس تصمیم بگیرید که کدام نژاد، کدام گونه را انتخاب کنید. به علاوه اگر قصد خرید گربه ارزان را دارید، میتوانید به کتس لند مراجعه کنید.

انواع گربه‌های خانگی

برخی از انواع گربه‌های خانگی عبارتند از:

گربه های پرشین: گربه‌های پرشین دارای پوستی ضخیم هستند و اغلب چشمان بزرگی دارند. آنها معمولاً آرام و صبور هستند و به راحتی با کودکان سازگاری دارند. گربه های پرشین معمولا موهای بلند و پرپشتی دارند. و بسته به گونه ای که دارند، ممکن است حجم این موها متغیر باشد.

 گربه های سیامی: دارای پوستی نازک تر هستند و چشمان آنها معمولا بزرگ و زرد رنگ هستند. آنها بسیار باهوش و با انرژی هستند و معمولاً به فعالیت های جسمانی بسیاری علاقه دارند. بنابراین اگر به گربه شیطون و پر از هیجان علاقه بیشتری دارید تا گربه آرام و بی سر و صدا، احتمالا این نژاد گزینه بهتری برای شما هستند.

گربه های اسکاتیش: امروزه، در ایران این گربه ها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. آنها بسیار نرم و دوست داشتنی هستند. صورت های بزرگ تری دارند و چهره های جذاب. بسته به نوع جنسیت و گونه ای که دارند ممکن است خصوصیات رفتاری متفاوتی داشته باشند.

گربه های بنگالی: گربه‌های بنگالی دارای پوستی با الگوی لکه‌دار و چشمان بزرگ هستند. آنها بسیار باهوش، فعال و دوست داشتنی هستند.

گربه بریتیش: این گونه، یکی از محبوب ترین نژادهای گربه خانگی است و دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشد. این گربه‌ها دارای پوستی ضخیم و قد نسبتا بلند هستند و به طور کلی جثه آنها  متوسط ​​تا بزرگ هستند. چشمان آنها گرد و بزرگ هستند و دارای رنگ‌های مختلفی می‌باشند.