شماره تماس : 09170163430

بیکران صنعت

بیکران صنعت

مسأله‌ای که باید در فرآیند استخراج و شکستن سنگ‌ها به آن توجه داشت، اندازه خرد شدن سنگ‌ها است. به همین دلیل دستگاه‌های بسیار زیادی ابداع شده‌اند که در فرایند استخراج و خرد کردن سنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. توجه داشته باشید که در پروسه استخراج و خرد کردن سنگ‌ها باید براساس ضخامت سنگ، میزان مقاومت آن و نتیجه نهایی که مد نظر داریم از تجهیزات مناسب استفاده کنیم. به همین دلیل آشنایی با این تجهیزات اهمیت پیدا می‌کند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با سنگ شکن بهرینگر HS آشنا کنیم.

به طور کلی تجهیزاتی که برای خرد کردن و استخراج سنگ‌ها و کانی‌های معادن مورد استفاده قرار می‌گیرند به دو دسته تجهیزات اولیه و تجهیزات ثانویه تقسیم می‌شوند. دستگاه ماسه ساز دوطرفه یکی از تجهیزات ثانویه معرفی شده است که عملکردی بسیار شبیه به سنگ شکن ضربه‌ای کوبیت دارد ولی به هر حال تفاوت‌های بین این دو دیده می‌شود که همین موضوع بر روی عملکرد آن‌ها تأثیر خواهد گذاشت. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با کارایی دستگاه ماسه ساز دوطرفه آشنا کنیم.

پیشرفت علم و تکنولوژی همواره به بشر کمک کرده است و اکنون انسان می‌تواند با استفاده از تجهیزات به روز و کاملاً مدرن به بهترین شکل ممکن از منابع طبیعی استفاده کند. برای مثال با ابداع تجهیزات مربوط به خردایش سنگ‌ها، فرآیند استخراج معادن امروزه به راحتی انجام می‌گیرد. به خصوص اینکه در گذشته تلفات در بین کارگر‌ها زیاد بود ولی امروزه به دلیل استفاده از دستگاه‌های سنگ شکن میزان نیاز به نیروی کار به صورت مستقیم پایین آمده و تلفات کاهش می‌یابد‌. برای مثال دستگاه ماسه ساز خرگوشی یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی است که در این راستا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی‌های دستگاه ماسه ساز خرگوشی آشنا کنیم.

منبع : https://bikaransanat.com/