شماره تماس : 09170163430

خلاصه و بررسی دانلود کتاب افسانه کاریزما

خلاصه و بررسی دانلود کتاب افسانه کاریزما

در جامعه کنونی با توجه به فشار های اقتصادی و اوضاع نابسامان جامعه کتاب های روانشناسی و انگزیشتی بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است امروز در این مقاله سعی کرده ایم تا افسانه کاریزما به شما عزیزان به صورت کاملی شرح دهیم لازم به ذکر است که دانلود کتاب افسانه کاریزما

 

با توجه به اینکه دارای حق نشر است به صورت pdf در دسترس نمیباشد ولی همواره میتوانید این کتاب عالی را به سادگی خرید نمایید .

افسانه کاریزما : هنر جذاب بودن اثر اولیویا فاکس کابان

چه می شود اگر کاریزما آموزش دادنی باشد؟
اسطوره کاریزما این ایده است که کاریزما یک کیفیت اساسی و ذاتی است - شما یا آن را دارید ( مثل بیل کلینتون ، استیو جابز ، اپرا) یا اینکه ندارید. همانطور که اولیویا فاکس کابن آشکار می کند ، این درست نیست. رفتارهای کاریزماتیک توسط هر کس قادراست آموخته شود و کمال یابد.
کابین با مصرف روش هایی که در ابتدا برای هاروارد و MIT پیشرفت داده بود ، کاریزما را به اجزای آن می شکند. کاریزماتیک تر شدن به معنای تغییر شخصیت اساسی شما نیست. این در مورد اتخاذ یک سری روشهای ویژه است که هماهنگ با شخصیتی است که دارید افسانه ی کاریزما به شما نشان می دهد چگونه می توانید تأثیرگذارتر ، متقاعد کننده تر و الهام قسمت باشید.

 

برای اولین بار ، علم و فناوری کاریزما را تجزیه کرده اند ، آن را فهمیده و آنرا به علمی کاربردی تبدیل کرده اند: در آزمایش های آزمایشگاهی کنترل شده ، پژوهشگران می توانند میزان کاریزمای مردم را بالا برده یا پایین آورند ، انگار که در حال شماره گیری باشند . آنچه در اینجا می یابید ، جادویی عملی است : دانش منحصر به شخص ، برگرفته از گونه های علوم ، نشان می دهد که کاریزما واقعا چیست و چگونه کار می کند. شما هم بینش و هم روش های ضروری برای مصرف این دانش را بدست خواهید آورد. دنیا به آزمایشگاه شما تبدیل می شود و هر شخصی که با آن ملاقات می نمایید ، مجالی برای آزمایش است.

دوباره باید این موضوع را در نظر بگیرید برای آنکه ناشران و مترجمان متضرر نشوند نمیتوان دانلود کتاب pdf را در اینترنت برای شما قرار دهیم پس به همین دلیل بهتر است نسخه فیزیکی کتاب را است طریق لینک تهیه شما برای شما تهیه نمایید.

افسانه ی کاریزما ترکیبی از داستآنانی سرگرم کننده ، علم صدا و ابزارهای عملی است. کابین یک رویکرد علمی سخت درباره ی این افسانه به کار می بندد تا نشان دهد که واقعا کاریزما چیست ، چگونه آموخته می شود ، پیامد جانبی آن چیست و چگونه می توان آنان را کنترل کرد..